USŁUGI

Dowiedz się więcej o wybranym pakiecie

"Czapla biała" - usługa kompleksowa

500 - 700 zł

Dokładne czyszczenie i zabezpiecznie pojazdu. Usługa kompleksowa, której zakres prac i dokładny koszt ustalany jest przy oględzinach. Zawiera:
  • ➡️ Mycie nadwozia + powłoka na lakier (trwałość do 12 tyg), czyszczenie wnęk drzwiowych i zawiasów, mycie kół, osuszanie lakieru, dressing na opony
  • ➡️ Dokładne oczyszczenie wnętrza z wszelkich "luźnych naleciałości" tzn. szczelinowe odkurzenie + pozbycie się kurzu z tapicerki i wszelkich zakamarków przy pomocy pędzelków i sprężonego powietrza
  • ➡️ Gruntowne czyszczenie wnętrza (przy pomocy szczoteczek, pędzelków, mikrofibr, patyczków, wykałaczek)
  • ➡️ Ekstrakcyjne pranie tapicerki materiałowej (fotele, kanapa, bagażnik)
  • ➡️ Dogłębne czyszczenie tapicerki skórzanej oraz odpowiednio dobrane rodzaje zabezpieczenia (wiek - poziom zużycia - elastyczność/stopień wysuszenia)
  • ➡️ Suszenie wnętrza
  • ➡️ Konserwacja wszelkich tworzyw sztucznych (plastik, guma, "skóra ekologiczna" itp.)
  • ➡️ Dokładne mycie szyb
  • ➡️ Ozonowanie (odkażenie całego wnętrza z klimatyzacją włącznie)
  • 🕰️ Czas operacyjny: 8 - 10 h
  • 💲 Koszt: 500 - 700 zł *Cena zależna jest od wielkości auta, rodzajów struktur, dobranych zabezpiezeń, ilości krzywizn/kształtów/zakamarków
*SZCZEGÓŁOWY OPIS PROCESU: 1️⃣ Pierwszy etap polega na wyciągnięciu wszystkiego co możliwe z pojazdu - począwszy od rzeczy pozostawionych w bagażniku, drobiazgów w podłokietniku, przez dywaniki, na gumowych wkładkach w schowkach kończąc. 2️⃣ Po przygotowaniu pojazdu, rozpoczynam etap pozbycia się piasku i kurzu z całego auta (od podsufitki na podłodze kończąc). Przy pomocy odkurzacza, sprężonego powietrza oraz dodatkowych akcesoriów wybijam i pochłaniam piach oraz kurz z całego wnętrza (ciśnienie szczególnie ważne jest podczas odkurzania tapicerki materiałowej - z doświadczenia wiem, że nawet najlepsze odkurzacze nie są w stanie wybić całego kurzu z foteli czy kanapy, nie mówiąc już o podłodze - to z kolei bardzo istotna sprawa przed praniem ekstrakcyjnym poszczególnych elementów). Dodatkowo przy pomocy pistoletu i pędzelka usuwam pył ze wszystkich kratek wentylacji, całej deski rozdzielczej, drzwi, schowków, szyn - wszystkich detali. 3️⃣ Samochód wolny od wszelkich "luźnych naleciałości" mogę poddać gruntownemu czyszczeniu. Tu przy pomocy szczoteczek, mikrofibr, patyczków czy wykałaczek usuwam zanieczyszczenia z możliwie każdego zakamarka. Czyszczone są wszystkie tworzywa sztuczne, kratki nawiewu, kierownica, schowki, manetki od kierunkowskazów, maskownice głośników, słupki, pedały, guziczki, przyciski - w skrócie wszystko co się da! 4️⃣ Ekstrakcyjne pranie tapicerki (fotele, kanapa, bagażnik). W przypadku tapicerki skórzanej, w zależności od jej wieku czy stopnia zużycia dobieram odpowiedni rodzaj zabezpieczenia. W nowszych autach nakładam powłokę polimerową chroniącą przed wycieraniem farby i przywieraniem brudu. Starsze samochody otrzymują odżywki (nawilżenie i zmiękczenie) - najczęstszym jednak wariantem jest konserwacja "skór" zarówno jednym jak i drugim środkiem w odpowiednich odstępach czasowych. 5️⃣ Dobrze oczyszczone i wysuszone auto otrzymuje "dressing" na wszelkie tworzywa sztuczne. Warstwa ochronna (dla laików - coś jak wosk na lakier) pozwalająca dłużej utrzymać wnętrze w czystości - jest antystatyczna, chroni plastiki przed blaknięciem i promieniowaniem UV. Tu również w zależności od rodzaju i stanu plastiku zastosować można kilka wariantów - totalnie matowy, lekko świecący (satyna), mniej lub bardziej przywracający i pogłębiający kolor. To jak dla mnie "must-have" - skoro Państwa "4 koła" dostały druga młodość naprawdę warto, aby stan ten przy najmniejszym nakładzie pracy (odkurzenie po sobie czy "przetarcie deski" suchą fibrą) utrzymywał się miesiącami. 6️⃣ Ostatnim etapem jest dokładne umycie, odkurzenie jeszcze raz, tak aby w aucie nie było najmniejszego paproszka, który mógł dostać się z zewnątrz czy podczas czyszczenia. Auto jest dokładnie oglądane raz jeszcze, nanoszone ewentualne poprawki, ostatnie szlify. 7️⃣ W okresie zarówno zimowym jak i letnim podczas suszenia auta, czyszczone i zabezpieczane są wszystkie wyjęte na początku elementy wnętrza (gumki, wkładki, dywaniki). Tak przygotowane lądują z powrotem na podłodze, w schowkach - swoich miejscach. 8️⃣ Ozonowanie - w moim odczuciu konieczność! (wnętrze pojazdu zostaje całkowicie odkażone) - pozwala pozbyć się wszelkich zapachów, drobnoustrojów, zwalcza pleśń, odgrzybia klimatyzację. 👉 W grubszym skrócie: tak mniej więcej przebiega ten proces - wnętrze samochodu często otrzymuje drugą młodość (w przypadku nowych aut pozwala utrzymać salonowy stan znacznie dłużej)! Zabieg trwa od 8/9h i dłużej👌 👀 Podsumowując cały wywód - dlatego tak ważne jest aby podjechać na oględziny, abym mógł poznać oczekiwania i przede wszystkim ustalić zakres i metodologię pracy (wbrew pozorom to nie "poziom zabrudzenia" decyduje o cenie!). Wiedząc, co Klient chce uzyskać, widząc stan wszystkich tworzyw czy "skór", jestem w stanie zaproponować rozwiązania i wycenić swoją pracę. Z opinii moich klientów śmiało stwierdzam, że poddanie pojazdu takiemu zabiegowi 2 razu w roku pozwala zaoszczędzić zarówno czas jak i pieniądze - utrzymanie czystości we własnym zakresie zajmie bowiem chwilę, a sumując koszta comiesięcznych "kompletów" na myjniach okazuje się, że też zostaje kilka groszy w kieszeni 😎👌

"Czapla złotawa" - rozszerzona usługa kompleksowa.

Od 600 zł

Zawiera zakres prac z pakietu "Czapla biała" rozszerzony o pranie podłogi (z lub bez demontażu foteli)/czyszczenie podsufitki czy pasów
  • ➡️ Mycie nadwozia + powłoka na lakier (trwałość do 12 tyg), czyszczenie wnęk drzwiowych i zawiasów, mycie kół, osuszanie lakieru, dressing na opony
  • ➡️ Dokładne oczyszczenie wnętrza z wszelkich "luźnych naleciałości" tzn. szczelinowe odkurzenie + pozbycie się kurzu z tapicerki i wszelkich zakamarków przy pomocy pędzelków i sprężonego powietrza
  • ➡️ Gruntowne czyszczenie wnętrza (przy pomocy szczoteczek, pędzelków, mikrofibr, patyczków, wykałaczek)
  • ➡️ Ekstrakcyjne pranie tapicerki materiałowej (fotele, kanapa, podłoga, bagażnik)/czyszczenie podsufitki/pranie pasów
  • ➡️ Dogłębne czyszczenie tapicerki skórzanej oraz odpowiednio dobrane rodzaje zabezpieczenia (wiek - poziom zużycia - elastyczność/stopień wysuszenia)
  • ➡️ Suszenie wnętrza
  • ➡️ Konserwacja wszelkich tworzyw sztucznych (plastik, guma, "skóra ekologiczna" itp.)
  • ➡️ Dokładne mycie szyb
  • ➡️ Ozonowanie (odkażenie całego wnętrza z klimatyzacją włącznie)
  • 🕰️ Czas operacyjny: 10 - 16 h
  • 💲 Koszt: od 600 zł *Cena zależna jest od wielkości auta, rodzajów struktur, dobranych zabezpiezeń, ilości krzywizn/kształtów/zakamarków, podsufitki i ew. demotażu foteli do prania podłogi
*SZCZEGÓŁOWY OPIS PROCESU: 1️⃣ Pierwszy etap polega na wyciągnięciu wszystkiego co możliwe z pojazdu- począwszy od rzeczy pozostawionych w bagażniku, drobiazgów w podłokietniku, przez dywaniki, na gumowych wkładkach w schowkach kończąc (demontaż foteli na życzenie Klienta). 2️⃣ Po przygotowaniu pojazdu, rozpoczynam etap pozbycia się piasku i kurzu z całego auta (od podsufitki na podłodze kończąc). Przy pomocy odkurzacza, sprężonego powietrza oraz dodatkowych akcesoriów wybijam i pochłaniam piach oraz kurz z całego wnętrza (ciśnienie szczególnie ważne jest podczas odkurzania tapicerki materiałowej - z doświadczenia wiem, że nawet najlepsze odkurzacze nie są w stanie wybić całego kurzu z foteli czy kanapy, nie mówiąc już o podłodze - to z kolei bardzo istotna sprawa przed praniem ekstrakcyjnym poszczególnych elementów). Dodatkowo przy pomocy pistoletu i pędzelka usuwam pył ze wszystkich kratek wentylacji, całej deski rozdzielczej, drzwi, schowków, szyn - wszystkich detali. 3️⃣ Samochód wolny od wszelkich "luźnych naleciałości" mogę poddać gruntownemu czyszczeniu. Tu przy pomocy szczoteczek, mikrofibr, patyczków czy wykałaczek usuwam zanieczyszczenia z możliwie każdego zakamarka. Czyszczone są wszystkie tworzywa sztuczne, kratki nawiewu, kierownica, schowki, manetki od kierunkowskazów, maskownice głośników, słupki, pedały, guziczki, przyciski - w skrócie wszystko co się da! 4️⃣ Ekstrakcyjne pranie tapicerki (fotele, kanapa, podłoga, bagażnik), czyszczenie podsufitki/pasów. W przypadku tapicerki skórzanej, w zależności od jej wieku czy stopnia zużycia dobieram odpowiedni rodzaj zabezpieczenia. W nowszych autach nakładam powłokę polimerową chroniącą przed wycieraniem farby i przywieraniem brudu. Starsze samochody otrzymują odżywki (nawilżenie i zmiękczenie) - najczęstszym jednak wariantem jest konserwacja "skór" zarówno jednym jak i drugim środkiem w odpowiednich odstępach czasowych. 5️⃣ Dobrze oczyszczone i wysuszone auto otrzymuje "dressing" na wszelkie tworzywa sztuczne. Warstwa ochronna (dla laików - coś jak wosk na lakier) pozwalająca dłużej utrzymać wnętrze w czystości - jest antystatyczna, chroni plastiki przed blaknięciem i promieniowaniem UV. Tu również w zależności od rodzaju i stanu plastiku zastosować można kilka wariantów - totalnie matowy, lekko świecący (satyna), mniej lub bardziej przywracający i pogłębiający kolor. To jak dla mnie "must-have" - skoro Państwa "4 koła" dostały druga młodość naprawdę warto, aby stan ten przy najmniejszym nakładzie pracy (odkurzenie po sobie czy "przetarcie deski" suchą fibrą) utrzymywał się miesiącami. 6️⃣ Ostatnim etapem jest dokładne umycie, odkurzenie jeszcze raz, tak aby w aucie nie było najmniejszego paproszka, który mógł dostać się z zewnątrz czy podczas czyszczenia. Auto jest dokładnie oglądane raz jeszcze, nanoszone ewentualne poprawki, ostatnie szlify. 7️⃣ W okresie zarówno zimowym jak i letnim podczas suszenia auta, czyszczone i zabezpieczane są wszystkie wyjęte na początku elementy wnętrza (gumki, wkładki, dywaniki). Tak przygotowane lądują z powrotem na podłodze, w schowkach - swoich miejscach (razem z montowaniem foteli). 8️⃣ Ozonowanie - w moim odczuciu konieczność! (wnętrze pojazdu zostaje całkowicie odkażone) - pozwala pozbyć się wszelkich zapachów, drobnoustrojów, zwalcza pleśń, odgrzybia klimatyzację. 👉 W grubszym skrócie: tak mniej więcej przebiega ten proces - wnętrze samochodu często otrzymuje drugą młodość (w przypadku nowych aut pozwala utrzymać salonowy stan znacznie dłużej)! Zabieg trwa minimum caaaały dzień 👌 👀 Podsumowując cały wywód - dlatego tak ważne jest aby podjechać na oględziny, abym mógł poznać oczekiwania i przede wszystkim ustalić zakres i metodologię pracy (wbrew pozorom to nie "poziom zabrudzenia" decyduje o cenie!). Wiedząc, co Klient chce uzyskać, widząc stan wszystkich tworzyw czy "skór", jestem w stanie zaproponować rozwiązania i wycenić swoją pracę. Z opinii moich klientów śmiało stwierdzam, że poddanie pojazdu takiemu zabiegowi 2 razu w roku pozwala zaoszczędzić zarówno czas jak i pieniądze - utrzymanie czystości we własnym zakresie zajmie bowiem chwilę, a sumując koszta comiesięcznych "kompletów" na myjniach okazuje się, że też zostaje kilka groszy w kieszeni 😎👌

"Otrzepanie piórek" (Quick detailing)

250 - 400 zł

Na czym polega❓🤔 Nie ukrywam, że sam pomysł powstał ze względu na padające pytania i prośby o regularne odświeżanie "pacjenta" po kompleksowych zabiegach. Skierowana głównie do aut zadbanych (z naciskiem na te które były już w Czaplątku), czyli "odszczurzonych" i zabezpieczonych aby przy użyciu preparatów 2w1 (tzw. quick detailerów) wyczyścić i zakonserwować pojazd 😎💡
  • Opis procesu:
  • ➡️ Mycie nadwozia + sealant na lakier, osuszanie lakieru i wnęk, mycie kół, dressing na opony
  • ➡️ Dokładne oczyszczenie wnętrza z wszelkich "luźnych naleciałości" tzn. szczelinowe odkurzenie + pozbycie się kurzu z wszelkich zakamarków przy pomocy pędzelków i sprężonego powietrza
  • ➡️ Odświeżenie tworzyw sztucznych przy użyciu preparatów czyszcząco-konserwujących
  • ➡️ Czyszczenie tapicerki materiałowej (metodą szamponowania/bonetowania) lub zabezpieczonej wcześniej tapicerki skórzanej
  • ➡️ Czyszczenie szyb
  • 🕰️ Czas operacyjny: 3 - 6 h
  • 💲 Koszt: 250 - 400 zł *Cena zależna jest od wielkości pojazdu, kształtów, stanu tapicerki materiałowej/skórzanej oraz ewentualnych "dodatkowych historii".
*Klientów, którzy chcieliby skorzystać z takiej usługi, a pojazd NIE BYŁ wcześniej w CZAPLĄTKU - zapraszam na oględziny 👀 ✋ Nie podpisze się pod "pacjentem", który po wykonaniu takiego zabiegu nie będzie wyglądał jak po kompleksowej usłudze u mnie ‼️ 🔝 Wszystkim "dbaczom" przypominam, że zabieg kompleksowy najlepiej przeprowadzać raz, ewentualnie dwa razy w roku. "Quick detailing" co 2/4 miesiące (w zależności od przebiegu, sposobu użytkowania)

"Łabędź" - zakres prac wyznaczany jest szczegółowo i indywidualnie.

Usługa wymagająca dokładnej, indywidualnej wyceny, wzbogacona lub wykraczająca zakresem prac od "typowej". Najczęściej dotyczy samochodów ekskluzywnych/klasyków, "wielorodzinnych", czy aut po zdarzeniach losowych (zalanie, wybuch gaśnicy, rozlana farba itp.)
  • Przykładowe "dodatki":
  • ➡️ Czyszczenie miejsca na koło zapasowe
  • ➡️ Czyszczenie i konserwacja silnika
  • ➡️ Czyszczenie uszczelek parą
  • ➡️ Demontaż podłogi (po zalaniu)
  • ➡️ Używanie specjalistycznych odplamiaczy oraz chemi (np. grzybobójczej)
  • ➡️ Maskowanie rys na plastikach
  • ... I wiele innych 🙂
Umów się na wizytę Zadzwoń, by zarezerwować dogodny termin wizyty.

Opinie

Co mówią klienci

Adres

Ul. Wojska Polskiego 81
75-622 Koszalin

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek
07:00 – 17:00

Weekendy
Nieczynne

Jeśli masz jakieś pytania, zapraszam do kontaktu.

Made by Entevo | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022